|
admin
[admin]
Site Kurucusu
Kayıt Tarihi: 15.04.2010
İleti Sayısı: 406
Şehir: Ankara
Durum: Forumda Değil
E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder
|
Konu Tarihi: Bugün, 13:46
tarlada 1tl olan bizde 100tl,bunu çözümlerseler halk başına taç eder.Tavuk zaten uygun fiyatlı bir nimet ülkemizde çökertilmeye gerek yok.Yine koyun keçi piyasada neredeyse hiç yok ve çok pahalı,sığır çok pahalı ,Kahraman olmak istiyorsalar koyun, keçi ve sığırı on kat ucuzlatın,yurt dışından getirilen etler bile on kat karla satılıyor.
|